Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Κάθε πρωτοβουλία πρέπει να ενσωματώνει το στοιχείο της αυθεντικής ενδυνάμωσης, που θα δίνει σε κάθε μέλος του οργανισμού δικαιώματα να επηρεάζει τον προσανατολισμό του. Παράλληλα, να εξετάζονται οι αντιλήψεις σε κάθε επίπεδο και λειτουργία και να δημιουργηθεί νέα γλώσσα επικοινωνίας επί ίσοις όροις μεταξύ τους. Επίσης, να προσφερθούν καινούργια μοντέλα κατανόησης, που θα επιτρέψουν στους ανθρώπους να αναγνωρίσουν ότι οι έννοιες του σωστού ή του λάθους είναι θέμα κρίσης και όχι απόλυτα μεγέθη. Κάτι τέτοιο χρειάζεται χρόνο, πολλές συσκέψεις και την δέσμευση να συμβάλουν όλοι ώστε να λειτουργήσει καλά το σύστημα.

Πότε η δύναμη του ανθρώπινου δυναμικού σώζει τις επιχειρήσεις

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς για τις επιχειρήσεις και την φερεγγυότητά τους, θα πρέπει οι ιθύνοντές τους να καταλάβουν ποια είναι η αξία του ανθρώπινου παράγοντα

Υπό αυτούς τους όρους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ρίξουν βάρος και να δίνουν προσοχή σε τρεις άξονες, συναφείς με την δραστηριότητά τους. Πρώτον, να εξασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους συμβάλλουν θετικά και υπεύθυνα στην στήριξη του ανθρώπινου πολιτισμού. Δεύτερον, να λειτουργούν με τέτοιον τρόπο που να πλησιάζει στο μηδενικό αντίκτυπο στο φυσικό περιβάλλον. Τρίτον, να λατρεύουν τους ανθρώπους τους.

Προκλήσεις για ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Το να αποδίδει μία επιχείρηση έχοντας έναν σκοπό, θα αποτελεί στο εξής την μεγάλη πρόκληση για τα ανώτατα στελέχη

Με όλη αυτή την εκρηκτική πολυπλοκότητα μέσα και έξω από τις επιχειρήσεις, μπορεί κανείς πράγματι να φανταστεί έναν μονοκόμματο, ισχυρογνώμονα, μονοδέξιο ηγέτη να αντιμετωπίζει μία πολυμεταβλητή κατάσταση; Φαντάζομαι, συμφωνούμε όλοι: Όχι!

Αμφιδεξιότητα: Το κλειδί για αποτελεσματική ηγεσία

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Ή είναι κανείς αμφιδέξιος, πολυτάλαντος και ανταποκρίνεται γρήγορα και αποτελεσματικά τόσο στις απότομες διακυμάνσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος όσο και στις πολλαπλές ανάγκες των ανθρώπων του, ή …δεν κάνει για Ηγέτης!

Τα στελέχη συχνά πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν εξαιρετικές επιστροφές μέσα από την εξαγορά των πόρων μιας άλλης εταιρείας για την οποία πληρώνουν υπερβολικά πολύ. Εναλλακτικά, απομακρύνονται από πιθανότατα εξαιρετικές συμφωνίες, έχοντας λανθασμένα υπ’ όψη τους ότι η εξαγορά είναι υπερβολικά ακριβή, ή καταστρέφουν την αξία ενός επιχειρηματικού μοντέλου με σπουδαίες δυνατότητες ανάπτυξης με το να προσπαθούν να το συμβιβάσουν στους δικούς τους, υπάρχοντες κανόνες. Ακούγεται χαώδες –και είναι. Αλλά δεν χρειάζεται.

Πότε είναι επιτυχημένες οι εξαγορές

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Τί προτείνει στην ανατρεπτική θεωρία του ο Κλαίητον Κρίστενσεν, καθηγητής στο Harvard Business School

Κατά τον κ. Γουΐλερ, για να διατηρήσουν το προβάδισμα, οι καλοί διαπραγματευτές –όπως ακριβώς και οι καλλιτέχνες– χρειάζονται ένα μεγάλο ρεπερτόριο αντιδράσεων που να μπορούν να ανασύρουν ανά πάσα στιγμή. «Εάν κάποιος είναι εντελώς παράλογος και παραποιεί τα γεγονότα και έχετε προσπαθήσει να τον διορθώσετε ευγενικά χωρίς κανένα αποτέλεσμα, μπορεί να χρειαστεί να χτυπήσετε το χέρι στο τραπέζι για να τραβήξετε την προσοχή» εξηγεί. Αυτές οι «εκρήξεις», όμως, θα πρέπει να γίνονται στρατηγικά και να εξυπηρετούν έναν καλά υπολογισμένο στόχο, «όχι απλώς επειδή χάθηκε ο έλεγχος».

Τα συναισθήματα είναι διαπραγματευτικό ατού

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Πολύτιμα μυστικά για επιτυχημένες διαπραγματεύσεις. Τί θα πει «συναισθηματική προετοιμασία» και ποιος ο ρόλος των «υπολογισμένων εκρήξεων». Τί μπορεί να μάθει κανείς από τις ειρηνευτικές αποστολές και τους καθηγητές του West Point

Παρά το ότι τα συνταξιοδοτικά συστήματα στηρίζονται σε συγκεκριμένες εισφορές των εργαζομένων, σε μεγάλο βαθμό, όπως δείχνει η εμπειρία, είναι «θέμα τύχης» τα ποσά που θα εισπράττουν ως συντάξεις. Για παράδειγμα, βάσει αυτού του συστήματος, κάποιος που συνταξιοδοτήθηκε το 2000, όταν ανθούσαν οι αγορές, θα κατέληγε να έχει πολύ μεγαλύτερη σύνταξη από κάποιον άλλον που θα συνταξιοδοτείτο το 2008, μετά την κατάρρευση της Λήμαν Μπράδερς. Ως εκ τούτου, τα τελευταία χρόνια διεξάγεται διάλογος προς αναζήτηση μιας μέσης οδού. Έτσι, καταλήγουμε στα συνταξιοδοτικά σχήματα «καθορισμένης προσδοκίας», όπως αποκαλούνται, με απώτερο στόχο την παροχή κάποιας βεβαιότητας στους νυν εργαζομένους ως προς τις μελλοντικές τους συντάξεις.

Απαιτείται νέο μάνατζμεντ για τις συντάξεις

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Στο εξής, οι συντάξεις θα κρίνονται από την προσωπική αποταμίευση και τις δυνατότητες σταδιακής προβολής στο μέλλον –με βασικό κριτήριο την επιμήκυνση του προσδόκιμου ζωής

Επίσης, οι επιχειρηματίες είναι ιδιαίτερα ανεκτικοί στον κίνδυνο. Μία ομάδα επιστημόνων στο πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ μελέτησε τους εγκεφάλους 16 επιχειρηματιών, οι οποίοι επιλέχτηκαν επειδή είχαν αρχίσει τουλάχιστον δύο επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας, καθώς επίσης και 17 συνηθισμένους διευθυντές. Διαπίστωσαν ότι, κατά την λήψη ορθολογικών αποφάσεων, και οι δύο ομάδες έδωσαν τα ίδια αποτελέσματα. Αλλά κατά την λήψη «καυτών» ή επικίνδυνων αποφάσεων οι επιχειρηματίες αποδείχτηκαν, με συνέπεια, οι πιο τολμηροί.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

 Τα αποτελέσματα του διαλογικού μάρκετινγκ σε διακριτούς τομείς της οικονομίας, όπως το λιανεμπόριο, η υγεία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, ο τουρισμός, τα ΜΜΕ, τα συσκευασμένα αγαθά και οι τηλεπικοινωνίες, είναι θεαματικά. Και αυτός είναι ο λόγος που υπαγορεύει στις επιχειρήσεις να εγκύψουν στο θέμα αυτό, επανατοποθετώντας σε νέες βάσεις αντιλήψεις και αρχές του παρελθόντος.

Το διαλογικό μάρκετινγκ και ποιος ο ρόλος του

Από: EBR | Τετάρτη, 2 Αυγούστου 2017

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι η οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης δεν «γράφει» αν ο πελάτης δεν είναι εξ αρχής δεκτικός προς αυτήν

Συνεπώς, παράδοξο αποτέλεσμα της νίκης του παραδείγματος της πληροφορίας είναι ο κορεσμός της τελευταίας από τα γεγονότα. Αντί η πληροφορία να είναι μία επιλογή μεταξύ πολλών γεγονότων, μετατρέπεται σε άθροισμά τους. Έτσι, το πιο δομημένο φαινόμενο που έχει σημασία για να καταλάβουμε την κρίση της πληροφορίας, είναι το βάρος του γεγονότος σε σχέση με την αντίληψη και την κατανόηση της πραγματικότητας. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερα γεγονότα υπάρχουν τόσο περισσότερο απομακρύνονται οι δυνατότητες από τους αποδέκτες πληροφοριών να μπορέσουν να τις ερμηνεύσουν.

O manager και ο χειρισμός της πληροφορίας

Από: EBR | Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017

Στην εποχή του θριάμβου της μετάδοσης πληροφοριών, τα δεδομένα της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας καλούνται να αλλάξουν άρδην. Γιατί οι πληροφορίες παραμένουν «εύθραυστες». O ρόλος του manager

Μοιραία, λοιπόν, η διάσταση του επιχειρείν στα μάτια τόσο του Έλληνα επιχειρηματία όσο και σε αυτά του ευρύτερου κοινού δεν εμπεριέχει ορισμένα στοιχεία που είναι αυτονόητα στην Δύση όταν αναφέρεται η λέξη Entreprise. Λέξη που υποδηλώνει την προτίμηση για το δημιουργικό ρίσκο, την αγάπη της δημιουργίας και την αίσθηση μιας κάποιας περιπέτειας. Η νεοελληνική εκδοχή του επιχειρείν βρίσκεται σε διαμετρική αντίθεση τόσο με την παραπάνω αντίληψη του 16ου αιώνα, όσο και με αυτήν που διατύπωνε πολύ αργότερα ο Αυστριακός οικονομολόγος Γιόζεφ Σουμπέτερ, που θεωρούσε τον επιχειρηματία πρωτοποριακή και δυναμική προσωπικότητα, ικανή να αλλάζει την κοινωνία και να παράγει νεωτερισμό.

Γιατί διασύρονται οι επιχειρήσεις

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Το κείμενο που ακολουθεί ήταν το κύριο άρθρο στο τεύχος του Οικονομικού Ταχυδρόμου της 19ης Απριλίου 1984 –είναι, δηλαδή, ηλικίας 33 ετών. Με συγγραφέα τον Αθανάσιο Χ. Παπανδρόπουλο, το άρθρο, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν φέρει ούτε μία ρυτίδα, άρα κάλλιστα ιχνογραφεί και την σημερινή πραγματικότητα

Οι εταιρείες που θέλουν να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να αναλάβουν ρίσκα θα πρέπει να περιλαμβάνουν και την έννοια του «αρκετά καλό» στην πολιτική τους. Βλέπουμε συχνά τους ανθρώπους του μάρκετινγκ να ξοδεύουν εβδομάδες κυνηγώντας την «τέλεια» λύση, όταν μία «αρκετά καλή» λύση υπάρχει ήδη. Θυμηθείτε ότι αυτές οι επιπλέον εβδομάδες έχουν ένα κόστος. Για παράδειγμα, στο Fab.com flash, ιστοσελίδα πωλήσεων, το 70% των εσόδων προέρχεται από email. Κάθε επιπλέον ημέρα τελειοποίησης μιας εκστρατείας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αντί να σταλεί άμεσα το μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα μπορούσε να σημαίνει απώλεια εσόδων μέχρι και 700.000 δολλάρια.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

Η ηγετική επικοινωνία βοηθά τους υπαλλήλους να κατανοήσουν προς τα πού οδεύει η επιχείρηση και γιατί, ώστε να μπορέσουν να εφοδιαστούν καλύτερα με τα απαραίτητα για να προσαρμόσουν την καθημερινή δουλειά τους με τους στόχους της εταιρείας. Η λειτουργική επικοινωνία είναι η καθημερινή καθοδηγητική πληροφόρηση που χρειάζονται οι υπάλληλοι για να κάνουν την δουλειά τους. Συνεργατική επικοινωνία είναι η ροή πληροφοριών ανάμεσα στις ομάδες που πρέπει να συνεννοούνται μεταξύ τους αλλά δεν το κάνουν λόγω γεωγραφικών ή οργανωτικών δυσκολιών. Τέλος, επικοινωνία ανατροφοδότησης είναι ο πραγματικός έλεγχος που έχει ροή με κατεύθυνση από τους υπαλλήλους προς την διεύθυνση.

Επιχειρηματικά αποτελέσματα μέσω της επικοινωνίας

Από: EBR | Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Στο άρθρο παρατίθεται ένας πίνακας ροής, ο οποίος δείχνει τις διαστάσεις της επιχειρηματικής επικοινωνίας οι οποίες οδηγούν στην υπαλληλική δράση για να φέρουν τελικώς επιχειρηματικά αποτελέσματα

Η ψηφιακή επανάσταση, όπως κάθε επανάσταση, μπορεί να θεωρηθεί είτε ως καταστροφή είτε ως ένας κόσμος ευκαιριών - ανάλογα με το αν η πίστη μας βασίζεται στην παλιά τάξη ή τη νέα. Η αισιοδοξία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμφίβολα θα αναγκάσει τα διοικητικά συμβούλια και τα εκτελεστικά στελέχη να πετύχουν πρωτοφανή επίπεδα καινοτομίας, ανταγωνιστικότητας, αποτελεσματικότητας, ηγεσίας και ευθύνης - με ουσιαστικά θετικά αποτελέσματα τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για την ίδια την κοινωνία.

11 κατευθυντήριες γραμμές ηγεσίας για την ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017

Οι παραδοσιακοί τρόποι διαχείρισης μιας εταιρίας δεν αποδίδουν σε έναν ψηφιακό κόσμο

Η κύρια υπηρεσία είναι η πλατφόρμα που φέρνει σε άμεση επαφή εξαγωγείς με αγοραστές που αναζητούν τα προϊόντα τους. Μέσα από την πλατφόρμα είναι διαθέσιμες  μεταφορικές υπηρεσίες, ασφάλιση για τα φορτία, ασφάλιση εξαγωγικών πιστώσεων, factoring, αποστολή δειγμάτων σε όλο τον κόσμο – φρέσκων και τυποποιημένων – και φυσικά οι υπηρεσίες επιταχυντή εξαγωγών που απευθύνονται στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα.

Η τεχνολογική καινοτομία που αλλάζει τον τρόπο των εξαγωγών

Από: EBR | Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Συνέντευξη του General Manager της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ExportsManager.com, Γιάννη Ασλάνη, στο European Business Review

Η αλήθεια είναι ότι οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο είναι πολυμήχανες στον οικονομικό τομέα, ξεπερνώντας με επιμονή τα φυλετικά εμπόδια καθημερινά. Έχουν αποδείξει ότι μπορούν να χτίσουν επιχειρήσεις επίσημης ή ανεπίσημης μορφής από πολύ μικρό κεφάλαιο, τη δημιουργία δικτύων για τη μεγιστοποίηση των περιορισμένων πόρων και όλα αυτά έχοντας επωμιστεί τις παραδοσιακές αρμοδιότητες που τους έχουν επιβληθεί, καθήκοντα όπως τα παιδιά και η φροντίδα του νοικοκυριού. Οι γυναίκες έχουν πετύχει παρά τους νόμους, τις πολιτικές και τους θεσμούς που τις κρατούν πίσω, αλλά πρέπει να βρίσκονται σε μια διαρκή πάλη. Είναι λοιπόν καιρός να δημιουργήσουμε περιβάλλοντα υποστηρικτικά προς τις γυναίκες ώστε να πετύχουν οικονομικά και να καταρρίψουμε τους μύθους μια για πάντα.

Να γιατί πρέπει να επενδύουμε στις γυναίκες: 7 μύθοι καταρρίπτονται

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

«Οι γυναίκες είναι καλύτερες στο να γεννούν παιδιά και όχι λεφτά». Ακούγεται αστείο σήμερα, όμως μύθοι σαν αυτόν –επιστημονικά αναπόδεικτοι- οδηγούσαν τις αποφάσεις των προγόνων μας για πολλές γενιές

Μιλώντας στους ανθρώπους της εταιρείας στις 31 Δεκεμβρίου 1969, ο Παναγής Σολομός έλεγε: «…Είμαστε πρωτοπόροι. Παρακολουθούμε την πρόοδο, αλλά δεν ξεγελιόμαστε από προκλητικές φωνές. Δεν έχουμε μείνει στο 1920, αλλά ούτε πάμε προς το 2000 χωρίς περίσκεψη. Είμαστε ευέλικτοι και ευπροσάρμοστοι. Είμαστε οι παλιοί θαλασσόλυκοι που, έχοντας ζήσει από πολύ μικροί στην θάλασσα που λέγεται ελληνική οικονομία, ξέρουμε να διακρίνουμε τις αλλαγές του καιρού και οδηγούμε το καράβι μας με τέτοιον τρόπο που, και όταν ακόμα υπάρχει τρικυμία, και όταν ακόμα κάποιος κάνει μια στραβοτιμονιά, οι συνέπειες να μην είναι καταστροφικές, και πάλι να ορθοπλωρίζουμε».

Παναγής Σολομός: Ο άνθρωπός που έφερε το μανατζμεντ στην Ελλάδα

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

Συμπληρώθηκαν 90 χρόνια από τότε που μία οικογένεια πρωτοπόρων Ελλήνων έφερε στην ελληνική οικονομική ζωή την οργάνωση του γραφείου και όχι μόνον

Σύμφωνα με τον Ν.Βάσερμαν, οι επιχειρηματίες είναι έντονα συνδεδεμένοι με τις επιχειρήσεις τους. Συνήθως κάνουν λόγο για «τα μωρά τους». Αυτό τούς παρακινεί να δώσουν τα πάντα στις επιχειρήσεις τους, είτε βγάζουν χρήματα είτε όχι. Από την άλλη, όμως, μπορεί να αποτελεί και την αχίλλειο πτέρνα τους. Από την στιγμή που θα ξεκινήσουν, μισούν να παραχωρήσουν τον έλεγχο των επιχειρήσεών τους, ακόμα και αν δεν είναι καλοί στην διοίκηση.

Επιχειρείν: Όλα βρίσκονται στο μυαλό

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Διεθνείς έρευνες αποδεικνύουν ότι οι πραγματικοί επιχειρηματίες είναι κατά κανόνα άτομα που έχουν πείσει τους εαυτούς τους ότι μπορούν, ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, να μετατρέψουν τα όνειρά τους σε πραγματικότητα

Το απλό template διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ είναι εξ αρχής σαφείς σχετικά με τους στόχους και μειώνει τον πειρασμό να αναπτυχθεί υπερβολικά μεγάλη σύνοψη της στρατηγικής. Με την μείωση του κύκλου ανάπτυξης της εκστρατείας σε τρεις εβδομάδες, ο οργανισμός είναι σε θέση να μαθαίνει δύο φορές πιο γρήγορα και εκτιμά ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% με την μείωση της επανάληψης των δημιουργικών στοιχείων.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

 Στο πλαίσιο της δεκαετούς διεθνούς παρουσίας της, ίδρυσε πρόσφατα την θυγατρική εταιρεία DBC Europe S.A., με έδρα τις Βρυξέλλες και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς προσανατολισμού της και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε νέες αγορές, σε συνδυασμό και με την υποστήριξη του εκτενούς δικτύου που διαθέτει σε περισσότερες από 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των Βαλκανίων και άλλων αναπτυσσόμενων περιοχών.

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Το 2015 πραγματοποίησε πάνω από 15 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, ίδρυσε θυγατρική στις Βρυξέλλες και μπορεί να προσφέρει πολλά στην βελτίωση της εγχώριας ανταγωνιστικότητας

Σημειώνουμε ακόμα ότι, παρά την τραπεζική κρίση, χάρη στην κερδοφορία της η εταιρεία χρηματοδοτεί σε μεγάλο βαθμό με ίδια κεφάλαια τις επενδύσεις της, με κύριο στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητάς της και την προϊοντική της διαφοροποίηση –στοιχείο που έχει μεγάλη σημασία. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, η εταιρεία είναι σε συνεχείς επαφές για συνεργασίες ή εξαγορές κοιτασμάτων. Παράλληλα, υλοποιεί ένα τριετές επενδυτικό πρόγραμμα σε μηχανολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, ύψους 7,5 εκατ. ευρώ. Υλοποιεί επίσης την στρατηγική διαφοροποίησης όπως έχει εγκριθεί από το ΔΣ για το διάστημα 2016-2018.

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Υπάρχουν επιχειρήσεις του μεταλλευτικού κλάδου και των εξορύξεων που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Τεχνητή νοημοσύνη: Τι θα συμβεί αν σκάσει η «φούσκα»

Από: EBR

Η φούσκα της AI έχει τεχνολογική αφετηρία, αλλά πλέον ενισχύεται από πολιτικές παρεμβάσεις, με τις ΗΠΑ και τις χώρες του Κόλπου να επενδύουν τεράστια κεφάλαια

Ευρώπη

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Με μια συμβολική τελετή στο Forschungszentrum Jülich της Γερμανίας, η Ευρώπη έκανε το μεγάλο άλμα στην υπερυπολογιστική

Οικονομία

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Μεγάλες ψηφιακές παγίδες εγκυμονεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, η ραγδαία άνοδος του online personal training

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron