Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Οι μάνατζερς έχουν την ευθύνη να προβλέπουν καλύτερα αυτή την αλλαγή για τις ομάδες μέσα στην επιχείρηση. Ευαισθητοποιούν στα θέματα της ΤΝ τα στελέχη της επιχείρησης, ξανασκέφτονται την εργασία και κατανέμουν καλύτερα τα πόστα ευθύνης στους συνεργάτες, αναπτύσσουν δεξιότητες, φροντίζουν στο σεβασμό της δεοντολογίας και εξασφαλίζουν πολύ καλές συνθήκες εργασίας.

Τεχνητή Νοημοσύνη: Εξελίξεις στο Μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ και Χρηματοοικονομική

Από: EBR | Πέμπτη, 18 Απριλίου 2019

Σε πολλά επαγγελματικά περιοδικά οι συγγραφείς αναρωτιούνται αν τελικά “οι μηχανές” θα κερδίσουν το ανθρώπινο μυαλό

Το μάνατζμεντ της αλλαγής δεν μοιάζει με την λειτουργία μιας μηχανής ή με την θεραπεία του ανθρώπινου σώματος από μία ασθένεια κάθε φορά. Και οι δύο αυτές δραστηριότητες συνεπάγονται την απασχόληση με ένα σταθερό σύνολο σχέσεων. Ο πιο εύστοχος παραλληλισμός για το μάνατζμεντ της αλλαγής είναι η ισορροπία ενός οχήματος. Σήμερα, οι περισσότεροι οργανισμοί διαπιστώνουν ότι αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας αρκετά προγράμματα στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους για αλλαγή.

Το μάνατζμεντ της αλλαγής

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Απριλίου 2019

Δυστυχώς, είναι γεγονός ότι στις περισσότερες εταιρείες υπάρχουν πολλά πρόσωπα που «επιζούν των αλλαγών», άτομα που έμαθαν να επιβιώνουν μέσα από τα προγράμματα των αλλαγών χωρίς στην πραγματικότητα να αλλάζουν

Χωρίς αμφισβήτηση, βρισκόμαστε πλήρως ενταγμένοι σε μια περίοδο βαθιών μετασχηματισμών, τόσο της αγοράς όσο και των καταναλωτικών συμπεριφορών. Συμπεριφορές από τις οποίες προκύπτει, μετά από έρευνες, ότι οι καταναλωτές όλο και λιγότερο επηρεάζονται από τα παραδοσιακά επικοινωνιακά «τεχνάσματα» όντας ταυτόχρονα καχύποπτοι, ανασφαλείς και διστακτικοί στις λήψεις αποφάσεων. Την ίδια στιγμή, το διαδίκτυο γίνεται όλο και ευρύτερο, πολυπλοκότερο και δυσπρόσιτο για αυτούς που θέλουν να ακουστεί η φωνή τους.

Τι είναι και πως λειτουργεί «το marketing της επιρροής»

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019

Στο μέτρο που «φουσκώνει» ο παγκόσμιος ωκεανός των πληροφοριών, όπου κυριαρχεί και η ανωνυμία, για τις μάρκες και την πορεία τους, το marketing της επιρροής ίσως είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία τους

Ο  ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να βοηθήσει τους συνεργάτες του να επιλέξουν τις χρήσιμες πληροφορίες, να αποφύγουν τα πολλά και άχρηστα «emails», να απλοποιήσει τους «πίνακες απόφασης» (dashboards) και να τους δώσει την πιθανότητα να ενεργήσουν.  Όταν ο εγκέφαλος δέχεται πλήθος πληροφοριών και δεν μπορεί να ενεργήσει, άμεσα αυτό δημιουργεί στρες και δυσφορία. Οι νευροεπιστήμες δείχνουν ότι οι νέες δεξιότητες αποκτώνται όσο περισσότερο ευχαρίστηση υπάρχει στη ζωή των ανθρώπων. Ο ρόλος του νευρομάνατζερ είναι να δημιουργήσει επιθυμία στους συνεργάτες του ώστε να εμπλακούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τους στόχους της επιχείρησης

Νευροεπιστήμες και Μάνατζμεντ

Από: EBR | Τρίτη, 12 Μαρτίου 2019

Ένας σημαντικός κλάδος της επιστήμης που όλο και περισσότερο παίζει ρόλο στη ζωή και πορεία των επιχειρήσεων

Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση στην ψηφιακή εποχή

Από: EBR | Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018

Γιατί πολλές μεγάλες εταιρείες αναπτύσσουν τώρα Analytics 2.0, ώστε να αποκαλύψουν με ακρίβεια πώς τα σημεία επιρροής της διαφήμισης αλληλεπιδρούν δυναμικά

Η τέχνη της καθαρής σκέψης

Από: EBR | Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2018

Ο εγκέφαλός μας κάθε άλλο παρά αλάνθαστος είναι. Γι αυτό και οδηγεί συχνά, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε, σε λανθασμένες αποφάσεις και κακές εκτιμήσεις, οι οποίες όμως μπορούν να αποφεύγονται αν έχουμε την δυνατότητα τόνωσης της καθαρής σκέψης

Ομαδικότητα: Ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αφήνουμε αναξιοποίητο

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2018

Πίσω από κάθε επιτυχημένο σχήμα – επιχειρηματικό ή πολιτικό – βρίσκεται πάντα μία αποτελεσματική ομάδα και συχνά πίσω από αποτυχημένες εταιρείες ανακαλύπτουμε την ύπαρξη μιας κακοσυντονισμένης ομάδας με βασικό έλλειμμα εμπιστοσύνης

Το τεχνολογικό χάσμα χειρότερο από την κρίση

Από: EBR | Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2018

Η Ελλάδα, με την υστέρησή της σε έρευνα και καινοτομία, χάνει συνεχώς οικονομικό δυναμισμό και κατρακυλά στις τελευταίες θέσεις του νέου διεθνούς καταμερισμού της εργασίας

Για μια Αθήνα της ανάπτυξης

Από: EBR | Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2018

Κατά το πρότυπο της Νέας Υόρκης, η ελληνική πρωτεύουσα μπορεί να μετατραπεί σε διεθνή πόλο τεχνολογίας, τουρισμού και αναψυχής επιστημόνων από όλον τον κόσμο

Για μια νέα βιομηχανική ανάπτυξη

Από: EBR | Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2018

Στο μέτρο που το εισαγωγικό εμπόριο φθίνει, αναπτύσσονται στην ελληνική αγορά νεοφυείς επιχειρήσεις μεσαίου μεγέθους, ικανές να ανοίξουν δικές τους αγορές εντός και εκτός Ελλάδος

Χρειαζόμαστε, συνεπώς, συγχωνεύσεις επιχειρήσεων και, βραχυπρόθεσμα, συμπράξεις και συνεργασίες, ή –ιδιαίτερα στην περίπτωση της αγροτικής παραγωγής– την δημιουργία ή επέκταση υγιών συνεταιρισμών.

Η εξαγωγική πρόκληση

Από: EBR | Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

Για να πάνε μπροστά οι εξαγωγές, χρειάζονται συγχωνεύσεις επιχειρήσεων και άλλες σοβαρές διαρθρωτικές αλλαγές

Ο Ηγέτης διαμορφώνει στρατηγική με βάση  την εκάστοτε συγκυρία αφού συνεκτιμήσει παράγοντες και παραμέτρους του περιβάλλοντος και εμπιστευτεί την εμπειρία και τη διαίσθησή του.

Φυσικές καταστροφές και μάθημα Hγεσίας

Από: EBR | Τρίτη, 14 Αυγούστου 2018

Κάποτε ένας κουφός ρωτά επίμονα έναν χαζό να του απαντήσει πόσο κάνει δύο συν ένα (2+1). Ο χαζός το σκέπτεται λίγο και απαντά τέσσερα (4). Τότε ο κουφός του απαντά αυθόρμητα «να την φας και να ναι κρύα».

Η σχεδόν απόλυτη αναγνωρισιμότητα των brands Interamerican (98%) και Anytime (97%), η ικανοποίηση των πελατών (88% και 90% αντιστοίχως) και η υψηλή διατηρησιμότητα στις ασφαλίσεις υγείας και αυτοκινήτου, καταδεικνύουν εξαιρετικό βαθμό εμπιστοσύνης και προτίμησης για την εταιρεία. Παρά την κρίση, κατά το 2017 η Interamerican διατήρησε την βάση του πελατολογίου της και βελτίωσε σημαντικά τον σύνθετο δείκτη NPS (62), που παρακολουθεί συστηματικά από το 2014 με online έρευνα αγοράς σε πελάτες οι οποίοι έχουν εξυπηρετηθεί, διατηρώντας συνεχώς επίκαιρη την εικόνα ικανοποίησης, πιστότητας και διάθεσης σύστασης της εταιρείας σε τρίτους.

Interamerican: Εταιρεία του αύριο

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 13 Απριλίου 2018

Περισσότερο από τα καλά αποτελέσματα, προέχει ο τρόπος με τον οποίον η εταιρεία σκέπτεται

Πολλές επιχειρήσεις λειτουργούν με βραχυπρόθεσμες προοπτικές και ασχολούνται μόνον με άμεσα γεγονότα. Η συμπεριφορά αυτή, όμως, ακυρώνει κάθε δυνατότητα δημιουργικής μάθησης και τελικά απομακρύνει την επιχείρηση από τον προβληματισμό για το μέλλον. Ακόμα χειρότερα, όταν διαπράττονται σοβαρά λάθη τα οποία είναι αποτέλεσμα κοντόθωρων επιλογών, το κλασσικό σύνδρομο είναι οι ευθύνες να φορτώνονται …στους άλλους. Δηλαδή, σε αποδιοπομπαίους τράγους ή σε εξωτερικούς εχθρούς. Όλοι αρνούνται να δουν τί συμβαίνει στον κήπο τους, με άμεση συνέπεια για την λειτουργία και την ζωή της επιχείρησης την παραλυσία και την εγκατάσταση κλίματος γενικευμένης καχυποψίας, γεγονός ολέθριο από κάθε άποψη.

Για μιαν επιχείρηση... Πέμπτου Τύπου

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Για να είναι αποτελεσματική, παραγωγική, ανταγωνιστική και υψηλών επιδόσεων, η σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να μάθει να αποκτά γνώσεις

Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία παρατηρείται μία στροφή σε αλυσσίδες καταστημάτων τροφίμων τα οποία δίνουν έμφαση σε διαρκή στρατηγική χαμηλών τιμών. Το προφίλ του καταναλωτή συνεπώς έχει αλλάξει δραματικά, ξοδεύοντας μικρότερα ποσά και προσπαθώντας να ψωνίσει πιο «έξυπνα» αναζητώντας προσφορές και εκπτώσεις. Οι 70 στους 100 καταναλωτές αγοράζουν συχνότερα σε αυτά τα καταστήματα και το 80% αγοράζει ειδικές προσφορές.

Ποιες οι αλλαγές στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

Από: EBR | Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018

Η μακροχρόνια κρίση δημιουργεί νέες συνθήκες και αλλαγές στην εγχώρια αγορά

Η πιο μεγάλη σε διάρκεια εμπειρία στην ηγεσία δεν είναι στο επαγγελματικό μας περιβάλλον, αλλά στην κοινωνική ζωή. Εδώ πραγματοποιούνται άτυπες, αλλά παρόλα αυτά ισχυρές - και μερικές φορές δύσκολες - μορφές ηγεσίας. Για παράδειγμα οι οικογενειακές δομές, ο κύκλος της φιλίας, ακόμη και η σχέση μεταξύ ενός κατοικίδιου και του ιδιοκτήτη του.

5 διαφορές του ηγέτη από τον μάνατζερ

Από: EBR | Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2018

Την πρώτη φορά που ο πρόεδρος John F. Kennedy επισκέφθηκε την έδρα της NASA, συναντήθηκε με έναν επιστάτη που σφουγγάριζε το πάτωμα. Ο πρόεδρος Kennedy τον ρώτησε τι κάνει. «Βοηθάω να πάει ένας άνθρωπος στο φεγγάρι» απάντησε ο επιστάτης

Επαναστατικές τεχνολογίες αλλάζουν τον κόσμο μας και επηρεάζουν βαθύτατα την ζωή μας. Μεταβάλλουν συνήθειες και αντιλήψεις και, κυρίως, αλλάζουν τρόπους μάθησης, επικοινωνίας, διασύνδεσης και συμπεριφοράς. Υποστηρικτική των σημερινών οικονομικών και πολιτικών προκλήσεων υπήρξε η μεταμόρφωση της εργασίας, του παιχνιδιού, της μάθησης, του εμπορίου και των επικοινωνιών μέσω της αυξημένης υπολογιστικής ισχύος, της διευρυμένης πρόσβασης στις κινητές (mobile) τεχνολογίες και της αναζήτησης λύσεων από δημιουργικά μυαλά.

Το νέο επιχειρηματικό σύμπαν

Από: EBR | Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

Οι εταιρείες πλατφόρμες αποτελούν μία νέα πραγματικότητα, η οποία ανατρέπει αυτή την ίδια την φύση του επιχειρείν

Πράγματι, έρευνες στο επίπεδο αυτό έχουν αποδείξει ότι η επανόρθωση που επιβάλλεται στην εφημερίδα δια της δικαστικής οδού θεωρείται από τους αναγνώστες ενέργεια παρόμοια με αυτήν που μπορεί να γίνει ώστε οι ένορκοι σε ένα δικαστήριο να μην λάβουν υπ’ όψιν τους πληροφορίες και καταθέσεις που δεν είναι γερά θεμελιωμένες. Πάνω στο θέμα αυτό έχουν γίνει στις ΗΠΑ πολλές μελέτες οι οποίες καταδεικνύουν ότι, όταν ο κόσμος καλείται να μην λάβει υπ’ όψιν του μία σειρά από πληροφορίες που ανατρέπουν συγκεκριμένα γεγονότα, κατά κανόνα δεν έχει θετική στάση.

Η αρνητική προβολή για τις επιχειρήσεις και το κόστος της

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017

Οι αρνητικές και κακόβουλες αναφορές σε επιχειρήσεις και ανθρώπους τους, είτε είναι πραγματικές είτε όχι, μπορούν να προκαλέσουν «ανήκεστες βλάβες» στην φήμη και την εικόνα τους, ιδιαίτερα στην σημερινή διαδικτυακή εποχή

Ο οικονομικός αναλφαβητισμός που μαστίζει το μεγαλύτερος μέρος του ελληνικού πληθυσμού ατυχώς επεκτείνεται και σε σημαίνοντα πρόσωπα της κοινωνίας, όπως βουλευτές, δασκάλους και καθηγητές, εισαγγελικούς και δικαστικούς λειτουργούς.

Η ποινικοποίηση του επιχειρείν

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Δεκεμβρίου 2017

Η ανάπτυξη του αύριο μόνο μέσα από το ιδιωτικό επιχειρείν μπορεί να επέλθει

Η καινοτομία από μέρους των κινεζικών εταιρειών εκτείνεται και πέραν όλων αυτών. Ο Edward Tse, της συμβουλευτικής εταιρείας Gao Feng, υποστηρίζει ότι οι καλύτερες κινεζικές εταιρείες απορρίπτουν πλέον την πίστη των δυτικών επιχειρήσεων σε ένα βασικό πεδίο δραστηριοτήτων, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες πρέπει να μένουν στο αντικείμενο στο οποίο έχουν την μεγαλύτερη εξειδίκευση. Αντιθέτως, διακεκριμένες κινεζικές εταιρείες ανοίγουν νέους δρόμους προς αυτό που ο ίδιος αποκαλεί «πολλαπλές μεταπηδήσεις».

Μην σνομπάρετε το κινέζικο μάνατζμεντ

Από: EBR | Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Μετά από δεκαετίες στην σκιά του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, οι κινεζικές επιχειρήσεις σήμερα αξίζουν να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Τεχνητή νοημοσύνη: Τι θα συμβεί αν σκάσει η «φούσκα»

Από: EBR

Η φούσκα της AI έχει τεχνολογική αφετηρία, αλλά πλέον ενισχύεται από πολιτικές παρεμβάσεις, με τις ΗΠΑ και τις χώρες του Κόλπου να επενδύουν τεράστια κεφάλαια

Ευρώπη

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Η Ευρώπη στην κούρσα της υπερυπολογιστικής: εγκαινιάζει την εποχή της εξακλίμακας

Με μια συμβολική τελετή στο Forschungszentrum Jülich της Γερμανίας, η Ευρώπη έκανε το μεγάλο άλμα στην υπερυπολογιστική

Οικονομία

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Η παγκόσμια αγορά online fitness αναμένεται θα «τρέχει» με 29,6% έως το 2033

Μεγάλες ψηφιακές παγίδες εγκυμονεί, σύμφωνα με τους αναλυτές, η ραγδαία άνοδος του online personal training

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron