Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Το απλό template διασφαλίζει ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ είναι εξ αρχής σαφείς σχετικά με τους στόχους και μειώνει τον πειρασμό να αναπτυχθεί υπερβολικά μεγάλη σύνοψη της στρατηγικής. Με την μείωση του κύκλου ανάπτυξης της εκστρατείας σε τρεις εβδομάδες, ο οργανισμός είναι σε θέση να μαθαίνει δύο φορές πιο γρήγορα και εκτιμά ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% με την μείωση της επανάληψης των δημιουργικών στοιχείων.

Αλλάξτε ρυθμούς στο μάρκετινγκ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις

 Στο πλαίσιο της δεκαετούς διεθνούς παρουσίας της, ίδρυσε πρόσφατα την θυγατρική εταιρεία DBC Europe S.A., με έδρα τις Βρυξέλλες και με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του διεθνούς προσανατολισμού της και την ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε νέες αγορές, σε συνδυασμό και με την υποστήριξη του εκτενούς δικτύου που διαθέτει σε περισσότερες από 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των Βαλκανίων και άλλων αναπτυσσόμενων περιοχών.

Διαδικασία ΑΕ: Η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία συμβούλων

Από: EBR | Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

Το 2015 πραγματοποίησε πάνω από 15 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, ίδρυσε θυγατρική στις Βρυξέλλες και μπορεί να προσφέρει πολλά στην βελτίωση της εγχώριας ανταγωνιστικότητας

Σημειώνουμε ακόμα ότι, παρά την τραπεζική κρίση, χάρη στην κερδοφορία της η εταιρεία χρηματοδοτεί σε μεγάλο βαθμό με ίδια κεφάλαια τις επενδύσεις της, με κύριο στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητάς της και την προϊοντική της διαφοροποίηση –στοιχείο που έχει μεγάλη σημασία. Για την επίτευξη των στόχων αυτών, η εταιρεία είναι σε συνεχείς επαφές για συνεργασίες ή εξαγορές κοιτασμάτων. Παράλληλα, υλοποιεί ένα τριετές επενδυτικό πρόγραμμα σε μηχανολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, ύψους 7,5 εκατ. ευρώ. Υλοποιεί επίσης την στρατηγική διαφοροποίησης όπως έχει εγκριθεί από το ΔΣ για το διάστημα 2016-2018.

Εξωστρεφής κορυφή για την Παυλίδης Α.Ε. Μάρμαρα-Γρανίτες

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

Υπάρχουν επιχειρήσεις του μεταλλευτικού κλάδου και των εξορύξεων που θέλουν να αφήσουν πίσω τους την μιζέρια

Τα like στο facebook και τα follow στο twitter, δίνουν και παίρνουν, ανεβάζοντας την ηδονή της δημοφιλίας για όσους αναρτούν φωτογραφίες και σχόλια για εκδηλώσεις, επετείους, γιορτές.  Πόσο κοντά είναι όμως άραγε η πραγματικότητα στην καθημερινή ζωή ενός πολίτη που κάνει like στον εκλεκτό του;

Γιατί τα like δεν είναι πάντα ψήφοι

Από: EBR | Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Δεν νομίζω να είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο οι ''πολιτικοί'' (ακόμη και όσοι κατέρχονται στον στίβο της Αυτοδιοίκησης και αυτοβαπτίζονται πολιτικοί) να χρησιμοποιούν τα social media προσπαθώντας να περάσουν το μήνυμα της υπερδραστηριότητας.

Το επιχείρημα της Silicon Valley, πως το δικό της συμφέρον συμπίπτει με το εθνικό συμφέρον, την εκθέτει σε σατιρικά σχόλια. Οι επιχειρήσεις της δεν ικανοποιούνται φτιάχνοντας απλώς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και δημιουργώντας κοινωνικά δίκτυα. Τα παρουσιάζουν ως μέσο για να απελευθερωθούν οι άνθρωποι και να ικανοποιήσουν την φυσική τους επιθυμία να μοιράζονται.

’Τεχνοκαταναλωτισμός’ και social media

Από: EBR | Πέμπτη, 11 Αυγούστου 2016

Η απόλυτη εξάρτηση μίας επιχείρησης από την δράση των χρηστών στα sites κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδειχθεί οδυνηρή για την επιβίωσή της αν το φαινόμενο αυτό δεν ερμηνευθεί σωστά.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι η καλή φήμη των επιχειρήσεων αναπτύσσεται όταν οι τελευταίες είναι Διαφανείς. Οι καταναλωτές βλέπουν θετικά τις εταιρείες που επικοινωνούν συχνά μαζί τους. Το αντίθετο συμβαίνει με τις εταιρείες που αποφεύγουν να επικοινωνούν με το κοινό. Στις ΗΠΑ, αποκαλυπτικές είναι οι επιπτώσεις που είχαν διάφορα σκάνδαλα, χρηματιστηριακά και άλλα, στις επιχειρήσεις που τα δημιούργησαν και οι οποίες, για λόγους αλαζονείας, περιφρόνησαν το ευρύ κοινό –από το οποίο ωστόσο αντλούσαν την αποταμίευσή του.

Ποιος ο ρόλος της φήμης για μια επιχείρηση;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Κάποιος είπε ότι κρίνουμε τους εαυτούς μας από αυτά που αισθανόμαστε ικανοί να κάνουμε, ενώ οι άλλοι μάς κρίνουν από αυτά που ήδη έχουμε κάνει. Γιατί η φήμη είναι κεφάλαιο;

Επίσης, η γενική γραμματέας του Τομέα Ηγεσίας της ΕΕΔΕ τόνισε ότι ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί από τις επιχειρήσεις στην ενθάρρυνση της καινοτομίας, με επίκεντρο την εταιρική αξία, καθώς και στην ανάπτυξη ηγετών που προωθούν την ανταλλαγή ιδεών στο πλαίσιο των διαφόρων ομάδων. Καθοριστική είναι και η δέσμευση της εταιρείας σε στρατηγικές συμμαχίες με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους άλλους επιχειρηματικούς εταίρους.

Βενετία Κουσία: Ποιες οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Κατά την γενική γραμματέα του τομέα Ηγεσίας της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), κλειδί για την ανάπτυξη της χώρας είναι η ποιότητα και δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού

Ήδη βλέπουμε να μεταλλάσσονται συνεχώς κι άλλα πιο παραδοσιακά site κι έτσι φτάσαμε να ”απολαμβάνουμε” τέτοια ομοιομορφία, ώστε σε λίγο θα μας είναι αδιάφορο ποιο ακριβώς site θα επισκεπτόμαστε ή ακόμη αν μας κρύψουν το Url δεν θα ξέρουμε σε ποιο ακριβώς βρισκόμαστε.

Στην άγρια ζούγκλα του διαδικτύου!

Από: EBR | Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Το διαδίκτυο έγινε πλέον η μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση των καιρών μας, κουβαλάει όμως μαζί του, όπως όλες αυτές και τις ανάποδες πλευρές του

Η τεχνολογία, συνεπώς, είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους τα εισοδήματα έχουν παραμείνει στάσιμα, ή ακόμα και μειώθηκαν, για την πλειοψηφία του πληθυσμού στις χώρες υψηλού εισοδήματος.

Τι αλλάζει στο λιανεμπόριο και γιατί

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 11 Μαΐου 2016

Δύο κορυφαίοι παράγοντες του ελληνικού λιανεμπορίου χαρτογραφούν τις νέες συνθήκες σε έναν χώρο που ήδη βιώνει ισχυρούς μετασχηματισμούς. Τί λένε οι Αριστοτέλης Παντελιάδης και Κωνσταντίνος Μαχαίρας

Υπό αυτές τις συνθήκες, η χώρα μονιμοποιείται σε φάση αποεπένδυσης, που σημαίνει ότι υποθηκεύεται το παραγωγικό της μέλλον, με ότι αυτή η κατάσταση προοιωνίζει για την ευημερία των σημερινών και αυριανών γενεών.

Οι εχθροί επιχειρήσεων και επενδύσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 9 Μαΐου 2016

Η Ελλάδα σήμερα είναι από τις χώρες της Ευρώπης με το πιο αρνητικό φορολογικό και επενδυτικό περιβάλλον για τις επιχειρήσεις

Από την μία, ολοένα και περισσότερες φωνές τάσσονται υπέρ ενός νομοθετικού πλαισίου που θα υποχρεώνει τους οργανισμούς που πέφτουν θύματα του «κυβερνοεγκλήματος», να το δηλώνουν.  Από την άλλη,  υπάρχουν αρκετοί που πιστεύουν ότι στα επόμενα χρόνια, το «κυβερνοέγκλημα» θα είναι μεγαλύτερη απειλή και από τα επισφαλή δάνεια, καθώς και ότι μια ευρεία κλίμακας επίθεση θα μπορούσε να παραλύσει το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.

Τράπεζες σε αναζήτηση ηλεκτρονικής ασφάλειας

Από: EBR | Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Οι αλλεπάλληλες επιθέσεις στα τραπεζικά συστήματα μέσω κυβερνοχώρου έχουν προκαλέσει έντονους προβληματισμούς για το μέλλον της ασφάλειας των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών. Μήπως έφτασε ο καιρός που οι τράπεζες επιβάλλεται να αντιδράσουν συντονισμένα;

Το ζήτημα της αξιολόγησης έχει δύο διαστάσεις. Η μία είναι η νομική, ενώ η άλλη αφορά τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειας ενός επαγγελματικού και επιστημονικού κλάδου.

Η πολιτική των ’κολλητών’, κατά της παιδείας

Από: EBR | Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Ο υπουργός Παιδείας, για να ικανοποιήσει τους πελάτες-συνδικαλιστές του, επιδιώκει να διαλύσει και την ιδιωτική εκπαίδευση

Η αλήθεια είναι ότι η δεξαμενή ταλέντου και δημιουργικότητας που έχουμε στην χώρα μας είναι αστείρευτη, πρέπει απλώς να αποφασίσουμε να συνεργαστούμε και να την κεφαλαιοποιήσουμε.

Ποιοι ηγέτες για την εποχή μας;

Από: EBR | Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

Γιατί οφείλουμε να επανεξετάσουμε την έννοια της ηγεσίας –τώρα περισσότερο από ποτέ

Τα 4 Μυστικά για εκλογική επιτυχία: Αρχηγός, Χρήμα, ΜΜΕ, Συγκολλητικό αφήγημα (που «περιλαμβάνει» το σύνολο του λαού, π.χ. «ο λαός στην εξουσία»)

20 διαχρονικές «πικρές αλήθειες», που δεν θα τις βρείτε στα εγχειρίδια της Πολιτικής Επιστήμης

Από: EBR | Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Ο πολιτικός χρόνος εξαντλείται γρήγορα. Όσο τον επιταχύνεις, τόσο πιο γρήγορα θα αρχίζεις να χάνεις

«Είναι δίκαιο [οι πολίτες] να κατακρίνουν όποιον από δειλία αποδεικνύεται κατώτερος της φήμης του και να απορρίπτουν όποιον έχει το θάρρος να διεκδικεί την δόξα που δεν τού ανήκει»

Επιγράμματα του Θουκυδίδη για πολιτικούς, μάνατζερς και επιχειρηματίες

Από: Athanase Papandropoulos | Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Τα Επιγράμματα του Θουκυδίδη είναι μεστά σε περιεχόμενο, γιατί ο συγγραφέας τους κρατάει νυστέρι και δίνει μαθήματα ανατομίας

Στην βάση αυτών που προηγούνται, ο ηγετικός ρόλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιΐας γίνεται αυτονόητος και, από την άλλη πλευρά, σημαντική είναι και η συμβολή της στην εθνική οικονομία.

Ένα πολύ περίεργο πρόστιμο

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2015

Ενώ το ποσοστό συμμετοχής της Αθηναϊκής Ζυθοποιΐας στην εγχώρια αγορά μπύρας μειώνεται, η εταιρεία τιμωρείται για πράξεις που αρνείται συλλήβδην

Ο καθηγητής Αλέξανδρος Κρητικός προτείνει «να καταργηθούν οι ρυθμιστικές παρεμβάσεις και στις αγορές προϊόντων» και να πάψει η Ελλάδα να «βασανίζει τους επιχειρηματίες».

Αλ. Κρητικός: Η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή Silicon Valley

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Όντως, η χώρα έχει πάμπολλες δυνατότητες να γίνει μία νέα «κοιλάδα του πυριτίου» –πλην όμως, όλα δείχνουν ότι δεν το θέλει

Την παρελθούσα Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) πραγματοποίησε την 52η Γενική Συνέλευση των μελών της, αποδεικνύοντας ότι είναι ο μοναδικός φορέας διαρκούς επιμορφώσεως και αναβαθμίσεως των κεκτημένων και μη προσόντων των στελεχών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Ο μοναχικός δρόμος της ΕΕΔΕ

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Κορυφαίος ιδιωτικός φορέας προώθησης και διαδόσεως στην Ελλάδα όλων των σύγχρονων αρχών μάνατζμεντ, ηγεσίας, επιχειρηματικότητος και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων θέλει να πάει την Ελλάδα μπροστά… Μπορεί, όμως;

Μία σύγχρονη τεχνική, που έγκειται στην δημιουργία αυθεντικού, χρήσιμου και εκπαιδευτικού περιεχομένου για μία αγορά, μία μάρκα, ένα προϊόν ή μία υπηρεσία.

Inbound marketing: Μια νέα μορφή αποτελεσματικότητας

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Η εποχή όπου το μάρκετινγκ βασιζόταν αποκλειστικά στην διαφήμιση, στο τυφλό telemarketing, στο μαζικό direct mail, στα trade shows κλπ., έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Στον πρόλογο του βιβλίου «In bound Marketing» των Brian Halligan και Dharmesh Shah, ο David Scottαναφέρει χαρακτηριστικά ότι τα τελευταία χρόνια ζούμε μια μεγάλη επανάσταση.

Η επανάσταση του μάρκετινγκ

Από: EBR | Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Αυτά που ξέραμε μέχρι χθες για την ανάπτυξη και την πρόοδο των μαρκών ανατρέπονται. Πρέπει να ξεφύγουμε από το παρελθόν για να πορευθούμε στο μέλλον.

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Eιλικρινείς "σύμμαχοι"

Από: EBR

Οι μαχαιριές από συμμάχους δεν είναι τόσο συχνές στις διεθνείς εξελίξεις. Συμβαίνουν όμως, και καμμιά φορά είναι ιδιαίτερα επίπονες. Εμείς το ζούμε συχνά με την Τουρκία

Ευρώπη

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Η Ευρώπη δρομολογεί την πρωτοβουλία COMPASS - AI για την τεχνητή νοημοσύνη στην υγεία

Ένα νέο κεφάλαιο στην ψηφιακή καινοτομία και τη μεταρρύθμιση των υπηρεσιών υγείας ανοίγει η Ευρώπη, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκαινιάζει την COMPASS-AI

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron