Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

«Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ξεχνούν ότι ένα ακροατήριο συντίθεται από επιμέρους άτομα και ότι το κάθε ένα από αυτά θέλει να νιώσει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτό.»

Τί να αποφύγετε στην διαφήμιση

Από: EBR | Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

Ιδού μερικά συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι διαφημιστές όταν προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους

«Πολλοί οργανισμοί μοιράζουν κάρτες παραπόνων ως μέσον ελέγχου της ικανοποίησης των πελατών τους. Άλλοι, καταφεύγουν σε έρευνες και μελέτες που γίνονται από ειδικά γραφεία ή αναλύουν μεγέθη πωλήσεων για να προσδιορίσουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών τους.»

Τον πελάτη και τα ...μάτια σας

Από: EBR | Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2021

«Μείνετε κοντά στον πελάτη» (stay close to the customer), διακήρυσσε παλαιότερα ο γκουρού του μάνατζμεντ, Τομ Πήτερς

«Η εμπειρία της πανδημίας και η αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης από ορισμένες επιχειρήσεις, φαίνεται να λειτούργησε θετικά στην προσπάθεια επαναπροσέγγισης μεταξύ των νεότερων εργαζόμενων και των εταιρειών, φορτίζοντας συναισθηματικά τη μεταξύ τους σχέση.»

Έρευνα ΕΥ : Tο νέο πρότυπο ηγεσίας στη μετά-κορωνοϊό εποχή

Από: EBR | Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021

Tα χαρακτηριστικά και oι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η επιχειρηματική ηγεσία στη χώρα – Τα τέσσερα πρότυπα ηγεσίας

«Οι απειλές για το κεφάλαιο πληροφορικής μιας επιχείρησης δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλες. Φυσικά, μια ηλεκτρική καταστροφή, μια πυρκαγιά, ένα σφάλμα χειριστή, μια αστοχία υλικού μπορεί να επηρεάσει το πληροφοριακό σύστημα μιας επιχείρησης.»

Διαχείριση Νέων Ρίσκων

Από: EBR | Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2021

Η πρόληψη των κινδύνων είναι έργο όλων όσων εργάζονται στην επιχείρηση. Ακόμη είναι απαραίτητο να εντοπιστούν αυτοί οι κίνδυνοι και να μάθουμε γιατί και πώς να τους διαχειριστούμε

«Το μεγαλύτερο δώρο είναι η υγεία, ο μεγαλύτερος πλούτος η ικανοποίηση και η καλύτερη σχέση η πίστη».

Διαχείριση Κρίσης: Το άλλο εργαλείο νίκης στον Covid 19

Από: EBR | Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2021

Η διαχείριση κρίσεων σε δύσκολους καιρούς είναι το στοίχημα για την εμπέδωση σε βάθος και ανάδειξη μιας ηγετικής προσωπικότητας

«Ας μην αυταπατόμαστε, οι ευκαιρίες και προκλήσεις έρχονται συνεχώς.»

Tι είναι τελικά η ζωή;

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

Ένας από τους εχθρούς στη ζωή αυτή είναι η παιδαριώδης αντίληψη που έχουμε για τo είδος των στόχων μας

«Είναι πλέον απαραίτητο και στην Ελλάδα, οι μεγάλοι της παραγωγής και της εμπορικής διανομής, να επανεξετάσουν πρότυπα και συνήθειες γιατί οι αλλαγές των συνθηκών δεν περιμένουν  πότε μια επιχείρηση και η ηγεσία της θα αλλάξουν μυαλά. Και αν θέλουν βέβαια να αλλάξουν.»

Η «επιστήμη» της επιρροής

Από: Athanase Papandropoulos | Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

Ως αναγνωριστικό στοιχείο της ηγεσίας, η επιρροή είναι μια διαδικασία στο πλαίσιο της οποίας ένα άτομο είναι σε θέση να κερδίσει τη βοήθεια και υποστήριξη των άλλων για την επίτευξη ενός κοινού στόχου

«Οι επικοινωνιολόγοι βλέπουν τη σύγκρουση σαν ευκαιρία. Την αντιμετωπίζουν παραμονεύοντας σιωπηλοί και περιμένοντας. Η τακτική της υπομονής - που επιτρέπει στον άλλον να ξεθυμάνει - έχει κέρδος.»

Ο θυμός μικραίνει τη ζωή

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

Tι κάνετε όταν ένας θυμωμένος άνθρωπος σας επιτίθεται λεκτικά;

«Οι τεράστιοι όγκοι δεδομένων εξασφαλίζουν μεγάλη ακρίβεια, αλλά γεννούν συγχρόνως μεγάλη σύγχυση, διότι ο όγκος, η ταχύτητα και η ποικιλία των δεδομένων αφήνουν να διαφαίνονται παντού μοτίβα και συσχετισμοί - Χωρίς όμως αυτό να σημαίνει απαραιτήτως κάτι.»

Προσοχή στις μελλοντικές λήψεις αποφάσεων

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2021

Όταν όλα αλλάζουν, δεν πρέπει να βάζουμε στο περιθώριο το χθες

Οι αισιόδοξοι λατρεύουν να ξεπερνούν τα εμπόδια. Οι απαισιόδοξοι δεν προσπαθούν ούτε καν να τα παρακάμψουν.

Είστε αισιόδοξος ή απαισιόδοξος;

Από: EBR | Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2021

Οι αισιόδοξοι βλέπουν τα θετικά σε μία άσχημη κατάσταση. Αντιθέτως, οι απαισιόδοξοι βλέπουν τα άσχημα σε μία καλή κατάσταση

«Η κρίση έχει δημιουργήσει ένα αρνητικό κλίμα, και σαν επαγγελματίες managers, οι υποχρεώσεις μας έχουν γίνει πιο βαριές από ό, τι φαίνονται.»

Η ανθεκτικότητα εμβόλιο κατά της κρίσης

Από: EBR | Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021

Μια εθνική απαισιοδοξία φαίνεται να μας έχει καταβάλει συλλογικά τον τελευταίο καιρό

«Συχνό φαινόμενο είναι οι οργανισμοί, αλλά και οι άνθρωποι που τους διοικούν, να συγχέουν την καλή διαχείριση με την Ηγεσία.»

Ηγεσία και Αυθαιντικότητα

Από: EBR | Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια αύξηση της σημασίας της Ηγεσίας σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο η αρθρογραφία αλλά και οι συζητήσεις πληθαίνουν

«Ορισμένα άτομα πιστεύουν ότι η δημιουργικότητα προέρχεται μόνο από «δημιουργικούς» ανθρώπους. Ωστόσο, αποκρύνεται και σε συγκεκριμένες προτροπές. Πρέπει να μάθετε πως να ηγείστε παραγωγικών συνεδριών παραγωγής ιδεών και να δημιουργείτε μια νοοτροπία δημιουργικότητας στην ομάδα σας.»

Καλλιεργείστε τη δημιουργικότητα

Από: EBR | Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2020

Η απελευθέρωση του πνεύματος δημιουργίας, σώζει επιχειρήσεις

«Η πώληση δεν έχει να κάνει με ειδικές τεχνικές και «μαγικά κόλπα». Ούτε ισχύει αυτό που λένε ότι όσοι ασχολούνται με τις πωλήσεις είναι «γεννημένοι» πωλητές.»

Η σύγχρονη τέχνη των πωλήσεων

Από: EBR | Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2020

Ο διεθνούς φήμης Patrick V. Valtin μας εξηγεί πώς μπορεί κανείς να «πουλά χωρίς να πουλάει», καθώς και τα τρία μυστικά που πρέπει να γνωρίζει κάθε πωλητής

«Στις συνθήκες του σύγχρονου περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από συνεχή αλλαγή, αβεβαιότητα, αντιφατικότητα και έντονο ανταγωνισμό, η παραδοσιακή αντίληψη και πρακτική του μάνατζμεντ δεν αρκούν να εξασφαλίσουν τηδιαρκή επιτυχία των επιχειρήσεων και οργανισμών..»

Tι είναι ηγεσία και τι είναι ηγέτης

Από: Athanase Papandropoulos | Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2020

Μια εντυπωσιακή χαρτογράφηση του ρόλου και κυρίως της προσωπικότητας ενός ηγέτη, είτε αυτός ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα είτε πολιτική

«Η επιτυχία της εταιρείας απαιτεί αφοσίωση των διοικητικών στελεχών και των εργαζομένων. Αφοσίωση σημαίνει βασική θετική στάση απέναντι στην εταιρεία, ταύτιση με τους στόχους της, καθώς και χρήση και συγκέντρωση κάθε προσπάθειας προς αυτή την κατεύθυνση.»

Για το επιχειρείν του αύριο

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Στον κόσμο που αλλάζει οι επιχειρήσεις που θα επιβιώσουν είναι όσες θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα αλλάζοντας τρόπο σκέψης και συμπεριφορά, θα σκεφτούν έξω από το κουτί, θα κάνουν σωστές επιλογές και θα τις υλοποιήσουν ταχύτατα και αποτελεσματικά

«Δώστε έμφαση στην ποιότητα, όταν «συναρμολογείται» την ομάδα σας. Στην αρχή κρατήστε μικρό τον αριθμό των μελών της, ώστε να μπορείτε να παίρνετε καλύτερες και γρηγορότερες αποφάσεις.»

Έξι τρόποι για να επιτύχει το project σας

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Αν είστε υπεύθυνος σε κάποιο project, καλό είναι να λάβετε υπ’ όψιν σας τα εξής

«Θρέψε το μυαλό σου με σπουδαίες σκέψεις, γιατί ποτέ δε θα φτάσεις ψηλότερα από όσο σκέφτεσαι».

Πώς η δύναμη της σκέψης μετατρέπεται σε... χρήμα

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Ο τρόπος που σκεφτόμαστε καθορίζει το γιατί κάποιος βγάζει 1.000 ευρώ το μήνα, ενώ κάποιος άλλος, με τα ίδια ακριβώς προσόντα, βγάζει 1.000 ευρώ την... ώρα

«Η πιο ευρύτερα αναγνωρισμένη γνωστική διάκριση είναι αυτή ανάμεσα στον τρόπο σκέψης με το αριστερό τμήμα και το δεξιό τμήμα του εγκεφάλου. Αυτή η κατηγοριοποίηση είναι περισσότερο μεταφορική παρά ακριβής, φυσιολογικά.»

Πώς σκεφτόμαστε

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Ποιός ο ρόλος του σκέπτεσθαι στη λήψη αποφάσεων;

«Πολλές φορές, οι αιτίες του άγχους είναι δύσκολο να εκλείψουν, σίγουρα όμως ένα καλό φάρμακο –αν και πρόσκαιρο– είναι το γέλιο.»

Το γέλιο διώχνει το στρες

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2020

Οι εργαζόμενοι σε οποιαδήποτε βαθμίδα της ιεραρχίας πολύ συχνά βασανίζονται από στρες, το οποίο τείνει να ρίχνει την παραγωγικότητά τους

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Η εξωστρέφεια πρέπει να αποτελέσει τη βάση του νέου παραγωγικού μοντέλου της χώρας

Από: EBR

Οι αρχικές προβλέψεις για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας δεν επιβεβαιώθηκαν

Ηλεκτρονική Έκδοση Τρέχοντος Τεύχους: 03/2021 2021

Περιοδικό

Τρέχον Τεύχος

03/2021 2021

Δείτε τα παλαιά τεύχη
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Ηλεκτρονική Έκδοση

Ευρώπη

ΕΕ-ΗΠΑ σχετικά με την πρωτοβουλία «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο»

 ΕΕ-ΗΠΑ σχετικά με την πρωτοβουλία «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο»

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν την «Παγκόσμια Δέσμευση για το Μεθάνιο, μια πρωτοβουλία για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου σε παγκόσμιο επίπεδο

Οικονομία

Η «ολική επαναφορά» της ελληνικής οικονομίας

Η «ολική επαναφορά» της ελληνικής οικονομίας

Το ΑΕΠ ξεπέρασε τα προ πανδημίας επίπεδα – Σε πολυετή ανοδικό κύκλο η χώρα, καθώς οι ετήσιες χρηματοδοτικές ροές θα είναι τριπλάσιες σε σχέση με την προηγούμενη 20ετία

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2021. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron