Edition: International | Greek
MENU

Αρχική » Μάνατζμεντ

Οι περισσότερες start ups που δεν αναπτύσσονται τελικά με επιτυχία ενδέχεται να ακολουθούν ένα μοτίβο συλλογικής σκέψης όπου στο επίπεδο της αρχικής ιδέας ο ιδρυτής ή οι ιδρυτές, ατομικά ή/και συλλογικά, απωθούν ασυνείδητα το πραγματικό κόστος υλοποίησης του σχεδίου τους.

Start ups και Ασυνείδητο : Μια απόπειρα συσχέτισης

Από: EBR | Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020

Πώς γεννιέται άραγε μια ιδέα; Γιατί κάποιοι άνθρωποι εφευρίσκουν καινοτομίες/πατέντες, αγωνίζονται επί μακρόν να υλοποιήσουν ένα όραμα και κάποιοι άλλοι δεν μπορούν καν να τολμήσουν στην αγορά;

Ο 21ος αιώνας έχει εμφανίσει εξαιρετική άνοδο του ατομικού καταναλωτισμού, καθώς επίσης υπάρχει μεγαλύτερη απαίτηση για ατομική έκφραση και στον κοινωνικοπολιτικό χώρο. Η ψηφιακή εποχή και η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση έχουν δημιουργήσει πλατφόρμες που επιτρέπουν την ατομική συμβολή σε μεγάλη βαθμό.

Από το εγώ στο εμείς: Ο COVID-19 ως προάγγελος ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου

Από: EBR | Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020

Η πανδημία του COVID-19 αποτελεί πρόκληση της ίδιας της φύσης της ύπαρξής μας. Μια ανάλυση σχετικά με τις Google αναζητήσεις της φράσης "κοινωνική αποστασιοποίηση" των τελευταίων 90 ημερών, παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο μια φράση που δεν ήταν δημοφιλή στο διαδίκτυο μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, ήταν στην κορυφή των charts την τρίτη εβδομάδα του Μαρτίου

Η αγγλοσαξονική προσέγγιση είναι παρόμοια με την έννοια της επιχειρηματικής ηθικής, ενώ η προσέγγιση των ευρωπαίων επιχειρηματιών είναι πιο ρεαλιστική. Στην τελευταία υπάρχουν κανονιστικές απαιτήσεις (νόμος για το καθήκον επαγρύπνησης, ευρωπαϊκή οδηγία για την υποβολή εκθέσεων κλπ.) και εθελοντικές προσεγγίσεις (προληπτικότητα, κανόνες δεοντολογίας, χάρτες ηθικής).

Η Ηθική στις Επιχειρήσεις: Το Μάνατζμεντ με βάση τις Αξίες

Από: EBR | Παρασκευή, 8 Μαΐου 2020

Τη δεκαετία του 1970 αναπτύχθηκαν στις ΗΠΑ σκέψεις, ιδέες, μοντέλα και αντιπαραθέσεις για την υπευθυνότητα της επιχείρησης και την επιχειρηματική ηθική

«Είναι νέο για τους επιστήμονες και για τους οργανισμούς μας, και η καινοτομία απαιτείται όχι μόνο για να καταπολεμηθεί ο COVID-19, αλλά και για να «θεραπευθεί» το τραυματισμένο εργατικό δυναμικό μας.»

4 ευκαιρίες για ποικιλομορφία μετά τον κορονοϊό

Από: EBR | Πέμπτη, 7 Μαΐου 2020

Κάποιοι μπορεί να υποστηρίζουν ότι μια παγκόσμια πανδημία δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να τεθεί το θέμα της διαφορετικότητας στον εργασιακό χώρο, καθώς και της ένταξης ως επιτακτική ανάγκη για οργανισμούς

Η ανθεκτικότητα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον τύπο της βιομηχανίας. Σύμφωνα με την έρευνά μας για τον COVID-19, οι τομείς που αντιμετωπίζουν σημαντικό αντίκτυπο από τη διακοπή λειτουργίας είναι η υγειονομική περίθαλψη (56%), το λιανικό εμπόριο (56%), η μετάλλευση (55%), η μεταποίηση (46%) και η αυτοκινητοβιομηχανία (43%).

Πώς οι εταιρείες και οι υπάλληλοι μπορούν να κάνουν την καλύτερη δυνατή επιστροφή στην νέα «κανονικότητα»

Από: EBR | Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020

Οι επιζώντες αναγνωρίζουν τη σημαντικότητα δύο βασικών στοιχείων: της ετοιμότητας και ανθεκτικότητας

Οι άνθρωποι αποδίδουν ανάλογα με τον τρόπο που τους χειρίζεσαι, με τη μέθοδο που τους κατευθύνεις, με την προσπάθεια που καταβάλεις να διατηρήσεις το ηθικό τους σε υψηλά επίπεδα.

Πώς να διαβάζεις και να κερδίσεις τους ανθρώπους

Από: Athanase Papandropoulos | Τετάρτη, 22 Απριλίου 2020

Ο Πλάτων ήταν αυτός που έλεγε ότι για να φτάσει κάνεις ψηλά πρέπει να μάθει πώς να κερδίζετε και η εύνοια των άλλων

Η ικανότητα ενός ηγέτη φαίνεται σε περιόδους κρίσης. Σε περιόδους κατά τις οποίες οι υπάλληλοι νιώθουν ανασφάλεια και περιμένουν από τον επικεφαλής τους να σταθεί μπροστά και να τους καθοδηγήσει.

Επιχειρήσεις: Πώς πρέπει να ενεργούν σε περιόδους κρίσης

Από: EBR | Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Ο καλός ηγέτης...στη φουρτούνα φαίνεται

Το “Μάνατζμεντ είναι ταυτόχρονα τεχνολογία και ανθρωπότητα, συνδυάζει ορθολογισμό και υπευθυνότητα”.

Το Μάνατζμεντ της Πανδημίας

Από: EBR | Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

Η οικονομία είναι η ίδια όπως και ο στρατός. Μπορούν και οι δύο να θρηνήσουν θύματα κατά τη διάρκεια αντιπαραθέσεων ή συγκρούσεων μέσα στις οποίες εμπλέκονται

Πληροφορίες είναι αυτές που περνούν μέσα από τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της Επιχείρησης αλλά και οι άλλες... Σε ποιες στηρίζεστε; Τι θα μετράτε; Κάθε πότε; Ποιός θα μετράει; Με ποιόν τρόπο;

Ελέγχετε ή Ανησυχείτε;

Από: Athanase Papandropoulos | Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020

Είναι βασική αρχή που δεν πρέπει να ξεχνά ένας καλός και αποτελεσματικός μάνατζερ. Ο έλεγχος ασκείται μέσα από ανθρώπους, πάνω σε ανθρώπους. Για το λόγο αυτόν θέλει λεπτότητα, χειρισμό και σεβασμό. Απαιτεί όμως και διαδικασίες όχι πάντα αυτονόητες

Από το 2015 και μετά οι θεσμικοί επενδυτές οφείλουν επίσημα να λαμβάνουν υπόψη τους τα κριτήρια ESG στις επενδυτικές τους δραστηριότητες, να γνωρίζουν τους κλιματικούς κινδύνους και να υποδεικνύουν τις προσπάθειες τους για την οικολογική μετάβαση.

Νέες Προκλήσεις του Χρηματοοικονομικού Μάνατζμεντ

Από: EBR | Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020

Κλιματική αλλαγή, προστασία του περιβάλλοντος, κοινωνική επίδραση… Οι επενδυτές δεν μπορούν πλέον να περιοριστούν στα μόνα κλασικά κριτήρια της αποδοτικότητας

Έρευνες δείχνουν ότι τα θετικά συναισθήματα όπως ενθουσιασμός, ενότητα, ελπίδα και χαρά όχι μόνο συμβάλλουν στο ευ ζην, αλλά μας επηρεάζουν και μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας, να είμαστε πιο παραγωγικοί, περισσότερο καινοτόμοι, να σκεφτόμαστε πιο έξυπνα και πιο εναλλακτικά- δεξιότητες απολύτως επιθυμητές και αναγκαίες για την εξέλιξη της επιχείρησης στο αύριο.

Τι είναι η Θετική ηγεσία

Από: EBR | Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020

Η αλλαγή, η διαρκής μάθηση και η ανάπτυξη της καινοτομίας αποτελούν ήδη τον νέο επιχειρηματικό κανόνα

Ο Εσωτερικός Έλεγχος είναι μια ανεξάρτητη, αντικειμενική, διαβεβαιωτική και συμβουλευτική δραστηριότητα, η οποία προσθέτει αξία και βελτιώνει τις εταιρικές δραστηριότητες και λειτουργίες.

Ο Ρόλος του Εσωτερικού Ελεγκτή στο Πλαίσιο της Σύγχρονης Εταιρικής Διακυβέρνησης

Από: EBR | Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Ο Εσωτερικός Έλεγχος αποβλέπει στην πρόληψη αποτροπής σφαλμάτων και έχει κατ’ ουσία χαρακτήρα προληπτικό

«Η απόσταση από τη σύλληψη μέχρι την εφαρμογή της επιχειρηματικής ιδέας, είναι τεράστια.»

Επιχειρηματική ιδέα: Από τη σύλληψη στην υλοποίηση

Από: EBR | Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2020

Όλοι οι νέοι επιχειρηματίες θεωρούν ότι η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η εύρεση μίας καινοτόμας επιχειρηματικής ιδέας

Σε αρκετούς από τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ατζέντας του Ο.Η.Ε. είναι διακριτή η συνάφεια -άμεση ή έμμεση- των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων με τη βιωσιμότητα, είτε οι εταιρείες ενεργούν ασφαλιστικά για την ευημερία και την υγεία, τους οικονομικούς πόρους και την προστασία από καταστροφικά γεγονότα (δηλαδή προληπτικά και αποζημιωτικά) είτε ενεργούν ως επενδυτές.

Η στρατηγική των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και το παράδειγμα της INTERAMERICAN

Από: EBR | Τρίτη, 3 Μαρτίου 2020

Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εδώ και αρκετά χρόνια, είναι προϊδεασμένες για τη διεύρυνση των απαιτήσεων -όσον αφορά στις δραστηριότητές τους- πέραν των χρηματοοικονομικών παραμέτρων

To πολυεπίπεδο μάρκετινγκ είναι ευρέως γνωστό ως “πυραμίδα” και το concept της είναι το εξής: Ένα σχέδιο δικτυακού μάρκετινγκ ξεκινά από μια εταιρία που θέλει να πουλήσει ένα οποιοδήποτε προϊόν.

Δικτυακό μάρκετινγκ ή MLM

Από: EBR | Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Πώς δουλεύει η πυραμίδα πωλήσεων και γιατί είναι δύσκολο να βγεις από αυτήν

Για την Αττική Πίττας οι διαδικασίες που περιλαμβάνουν έννοιες όπως ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς, συνεπή προσφορά ανώτερου ποιοτικού προϊόντος, αναγνώριση της σημαντικότητας του ανθρώπινου παράγοντα, έμφαση στην καινοτομία, ήταν και παραμένουν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας, αλλά και καθημερινός τρόπος λειτουργίας, στο πλαίσιο ενός δομημένου συστήματος λειτουργιών, προγραμματισμού, στοχοθεσίας και αξιολόγησης.

Άνθρωποι και Μάνατζμεντ

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει

Ένας παράγων που δυσχεραίνει τη σωστή χάραξη και υλοποίηση των προτεραιοτήτων είναι η σύγχυση μεταξύ επείγοντος και σημαντικού. ‘’Επείγον’’ σημαίνει ότι κάτι απαιτεί άμεση προσοχή.

Προτεραιότητα στα βασικά

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Κάθε καλός μάνατζερ γνωρίζει τη σημασία του να επικεντρώνει τις δραστηριότητές του στην επίτευξη ορισμένων σημαντικών στόχων και να μην ασχολείται με δευτερεύοντα ή ασήμαντα πράγματα (efficient managers do first things first and second things not at all)

Οι δαπάνες προσωπικού, οι δαπάνες λειτουργίας καθώς και οι συνολικοί φόροι παρουσιάζονται σημαντικά κριτήρια στις μεγάλες και τις μεσαίες πόλεις.

Το Μάνατζμεντ των Πόλεων

Από: EBR | Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020

Το Ίδρυμα για την Έρευνα των Διοικήσεων και των Δημόσιων Πολιτικών (Fondation pour la Recherche sur les Administrations et les Politiques Publiques –iFRAP) είναι ένα γαλλικό εργαστήριο (think tank) που ιδρύθηκε το 1985 από τον Bernard Zimmern και αντιπροσωπεύει συμφέροντα (lobby) σχετικά με την Εθνική Συνέλευση

Το μάνατζμεντ είναι μια προσπάθεια επιρροής. Οι πολιτικές και οι μηχανισμοί που απορρέουν από τις ενέργειες του μάνατζερ προσανατολίζονται να επηρεάσουν τις συμπεριφορές των ατόμων, των ομάδων ή της επιχείρησης στο σύνολο της.

Οι 100 Λέξεις του Μάνατζμεντ

Από: EBR | Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2020

Μέσα σε μια ορχήστρα ή σε μια επιχείρηση ή σε οποιαδήποτε άλλο οργανισμό, τίθεται με ενδιαφέρον το θέμα του μάνατζμεντ

Η έννοια του σλόγκαν είναι σαφώς παρεξηγημένη και υπερτιμημένη. Εσείς και η ομάδα σας αφιερώνετε πολύ χρόνο και κόπο για να συνδυάσετε αυτές τις δυο –τρεις λέξεις που βρίθουν νοημάτων και υποδηλώνουν μεγάλη δύναμη –αλλά μόνο για σάς!

Μην κάνετε marketing κοιτώντας τον καθρέπτη

Από: EBR | Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

Τα ηγετικά στελέχη που κάνουν μάρκετινγκ κοιτώντας το είδωλό τους στον καθρέπτη διαπράττουν σοβαρά λάθη

Σελίδες: Προηγούμενη Επόμενη

Γνώμη

Ανούσιες φιλελεύθερες αντιπαραθέσεις

Athanase PapandropoulosΑπό: Athanase Papandropoulos

Σοβαρές ιδεολογικές και πολιτικές διαστάσεις προσλαμβάνει πλέον η αντιπαράθεση μεταξύ φιλελευθέρων σοσιαλιστών και ελευθεριαζόντων ακτιβιστών, που σήμερα παίζουν το παιχνίδι Πούτιν και λοιπών αυταρχικών ηγετών.

Ευρώπη

Η Ευρώπη «θωρακίζει» τα υποθαλάσσια καλώδια: Νέα χρηματοδότηση €20 εκατ.

Η Ευρώπη «θωρακίζει» τα υποθαλάσσια καλώδια: Νέα χρηματοδότηση €20 εκατ.

Ένα νέο πακέτο χρηματοδότησης ύψους 20 εκατ.ευρώ για την ενίσχυση της ασφάλειας των υποθαλάσσιων καλωδίων, των κρίσιμων «ψηφιακών αρτηριών» που μεταφέρουν το 95% των παγκόσμιων δεδομένων, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οικονομία

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Έκθεση της Bain & Company αποκαλύπτει χρηματοδοτικό έλλειμμα $800 δισ. για την κάλυψη της υπολογιστικής ζήτησης που δημιουργεί η ΑΙ.

EURACTIV.com - Feeds

All contents © Copyright EMG Strategic Consulting Ltd. 1997-2025. All Rights Reserved   |   Αρχική Σελίδα  |   Disclaimer  |   Website by Theratron